Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

Discussion in 'Shipper Central' started by audacity, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Radical618

    Radical618 Coroner

    Joined:
    May 19, 2006
    Messages:
    2,531
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    I just added more btw..
     
  2. CSI_Watcher_8

    CSI_Watcher_8 Coroner

    Joined:
    Mar 24, 2006
    Messages:
    2,200
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    I don't mind some angst for D/L. But I always want what's going to make the couple the happiest in the end even if some bad things happen. I don't want either one treated badly by the other. That's when my multi-shipper heart just wants my favorite character to be happy with who ever.
     
  3. iluvroadrunner

    iluvroadrunner Pathologist

    Joined:
    Mar 25, 2006
    Messages:
    1,391
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    triangle? :eek: no, triangle was not what i meant.

    and about the work thing, if i found out a guy i worked with that i had a crush on had a crush on me too, i would be happy about it, but having feelings for someone you work with, and actually making a move are two different things. lindsay seems the type to go after what she wants, and danny is obviously into her, and if she was really into him and wasn't worried about work, she would have made a move by now.

    that's what i think, anyway.

    besides, flack isn't the type to get sucked into the whole triangle thing. if it was obvious d/l was going somewhere, he would back off. danny is his best friend, after all. even if it's not going anywhere, flack wouldn't do anything because danny and lindsay so shamelessly flirt with each other, that he's not gonna wanna upset the balance. i don't see a triangle anywhere in the future.
     
  4. CathStokes

    CathStokes Head of the Day Shift

    Joined:
    Feb 19, 2006
    Messages:
    12,988
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Theres my girl who wants some angst! :D .. I'm the angsty in the bunch.. but Auda never lets me do anything! *sighs*
     
  5. Muzzy_Olorea

    Muzzy_Olorea Lab Technician

    Joined:
    Jan 25, 2006
    Messages:
    733
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Another thread? *Parties*
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Oh my God - I missed an entire thread! The last time I was here, you had only just started no. 8! Man, you guys are on jet powere roller skates! :lol:

    Anyways, sorry I haven't been around much - exams, end of term stuff, school show I'm in went into uber-rehersal and performance mode etc. BUT I'm back, and have brought a nice, looooong one-shot fic as a belated new-thread-warming present. ;) I love the new thread name, btw.

    The fic is called Wobegone, and is a essentially a long, rambeling talk between Mac and Danny the night after the season finale in Flack's hospital room. There's lots of D/L-ness, with Danny spewing out his angst about the pretty (shall we say 'rough'?) time he's been having the last month or so. There's also some DnA but mainly in the form of Danny being angst about Aiden, not majorly 'shippy, and hints of SMacked. Enjoy! :D

    http://www.fanfiction.net/s/3010130/1/
     
  7. Radical618

    Radical618 Coroner

    Joined:
    May 19, 2006
    Messages:
    2,531
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Auda will break down sooner or later... he he he :devil:

    ha ha j/k Auda! :D
     
  8. CathStokes

    CathStokes Head of the Day Shift

    Joined:
    Feb 19, 2006
    Messages:
    12,988
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Gnimaerd - Welcome back! Wondered where you've been. :D

    :lol: Rad = Lets break her!
     
  9. Radical618

    Radical618 Coroner

    Joined:
    May 19, 2006
    Messages:
    2,531
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    I got your back... :p *sets up with M&M's and foodfighting material...* ready when you are... :lol:
     
  10. Moriel21

    Moriel21 Judge

    Joined:
    May 8, 2006
    Messages:
    5,255
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    **ducks for cover from flying food and runs to stand next to Auda, as we use Danny as a shield!**
    Mmmm, IHNC and Rad...you two and your angst! **hugs to both of you! But still....** Lol :lol: Don't you know we want our D/L happy, come on now! :D I can see, maybe , how a little angst could enhance their happiness later...but no dang it, I'm sticking to my happiness without angst position! Heehee! :D :lol:
    **prepares for the barrage of M&M's and random other foods I'm sure to be pelted with now!**
     
  11. audacity

    audacity Pathologist

    Joined:
    Jan 21, 2006
    Messages:
    1,421
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    I don't ever what?? I let you have your angsty story about Danny and the ants driving a wedge between him and Lindsay. That sounds like angst to me. :p

    There's nothing wrong with some angst. But I'm with Moriel---the lighthearted moments and those fun times---I cherish those!! :)

    As far as a love triangle, I don't really want to see that either. But certainly, if they did sink the D/L ship, I'd probably bounce back with F/L---Flack does seem stable. I don't really want anyone coming between them, at least not right now. I'd really like to see them just getting along and enjoying each other's company.

    The thing that I think that might come between Danny and Lindsay, would be pride or stubborness. I could see Danny holding back and not wanting to get too serious---even though he wants to---remember this is the guy that didn't like Mac telling him that he could find 'love' and oh,there's that 'cuddling' thing. I think Danny wants a deep committment, he may just not know how to go about it. Lindsay, on the other hand, could have something from her past that might prevent them from getting together, at least for a while. Right now though, we don't know anything about her past and until we do, there isn't much to go by. ;)

    Hey, welcome back those that have been gone!! Would you like some pie?? We only give it to those that we like a lot. :lol: :lol:
     
  12. Moriel21

    Moriel21 Judge

    Joined:
    May 8, 2006
    Messages:
    5,255
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    That's right, IHNC...where is that ants/summer camp/angsty story of yours?! :lol: Is it ready yet? I wanna read it! :D
    And yeah Auda, light-hearted fun moments...those are the best! Totally :D
    I for one am just not gonna consider the possiblity of our ship sinking! :p If it comes to that (fingers and toes crossed that it never comes to that!) but if it does...I may end up liking F/L but for now, sorry but no! ;) (nothing against Flack, he's a hottie! But I just love D/L together! Can't help it ;) )
    Yeah I could kinda see the pride thing...could make sense, but I think it's something he wants enough that he'd get over that.
    And as for her past, I do hope the go more into that...but I don't want it to keep them apart...whatever it is, I think they can face it together! After all, two are stronger then one! :D
     
  13. CathStokes

    CathStokes Head of the Day Shift

    Joined:
    Feb 19, 2006
    Messages:
    12,988
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Love Triangle = Angst. Come on? Just one! Gimmie one triangle moment, come on, Auda please?

    Rad - strike to your right!! :lol:
     
  14. Radical618

    Radical618 Coroner

    Joined:
    May 19, 2006
    Messages:
    2,531
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    Auda don't talk like that! *covers ears* .. i guess we have to think of a back up plan though... arrggg... :rolleyes:
     
  15. iluvroadrunner

    iluvroadrunner Pathologist

    Joined:
    Mar 25, 2006
    Messages:
    1,391
    Likes Received:
    0
    Re: Danny/Lindsay #9 - "Even Hammerback Knows"

    hey, i'm all for angst.

    but angst has to be set up, and given the proper fermentation period, and when it's done, you've got to let it settle. angst is a very delicate process. one that this relationship has yet to expierence...

    unless...*shuts up*...never mind.

    and i'm with you on the danny commitment thing. he's got issues he needs to sort out probably before he could even think about committing to lindsay. and i wanna know why lindsay made that kind of a drastic change of montana to ny. there's bound to be issues behind that.

    ...hey, maybe there's d/l angst after all...
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page