Grissom & Sara # 28: To heart's and eyes' delight

Discussion in 'Shipper Central' started by Turtlebaby, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidlewannabee

    sidlewannabee CSI Level One

    Joined:
    May 25, 2007
    Messages:
    908
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    Me three!

    I think the episodes that probably made me like GSR was mainly Rashomama and Time of Your Death. I love your pictures desertwind. What is happening you guys? Are you giving up faith in Sara and Grissom already? We can't give up. Grissom is going to save Sara. Team SO rocks.
     
  2. Adzix

    Adzix CSI Level Three

    Joined:
    Mar 16, 2006
    Messages:
    3,567
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    let me rewrite those titles, so we're gonna stay in order, in case sarah won't be here soon.

    Pin me down...but not with a Mustang
    SAVE SARA!
    It's All About Her
    The Only Person He Ever Loved
    Grissom Has a Mustang In His Pants
    She Likes Only Grissom's "Mustang"
    Keep the Faith
    His Only One
    Home of Team Stupidly Optimistic
    Hope she's not Claustrophobic
    Making Everybody Go WTF


    not anymore. i just woke up and i have no hangover. i luurve cheap strong beer for it.
    but it sounds big.
    oh lord, i totally agree. he never grins like this:

    [​IMG]

    and he needs to, cuz it's the sweetest smile EVER.
    you've seen Ending Happy, haven't you? remember him talking about blow jobs with Brass? (mods, i'm talking about the EXACT episode detail) remember how he smiled?

    let me remind you.

    it looks like he knows exactly what he is talking about.

    lol
     
  3. GameFace

    GameFace Lab Technician

    Joined:
    May 27, 2007
    Messages:
    591
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    it says 'Peace' whatever anyone else say ;) That defo says 'Peace' no 'Please'
     
  4. Adzix

    Adzix CSI Level Three

    Joined:
    Mar 16, 2006
    Messages:
    3,567
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    ^ well, it's without context. we know he wrote something after the P word that we can't see at all. we're not gonna figure it out, unless Mr Rambo clears it up himself. and he might just do that, so i'd wait.
     
  5. SA_Kate_937

    SA_Kate_937 Police Officer

    Joined:
    Oct 6, 2006
    Messages:
    479
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    I think what she says here swings her neither towards saying, "I'm not going back" or towards, "I am going back". she is just saying that she has enjoyed her years on CSI and is glad that it was CSI and not another show.

    And I agree wtih whoever said that there will be major GSR flashbacks if Sara does die... But that will be one large dose of GSR.. I don't like large doses, I like small doses over a loong period of time. Which you can't get if she dies! The idea of her dying... Should be saved for a fanfic..

    Sara will not die... Sara will not die... Go Team SO!

    I still have to say that I think all this publicity is just hype, hype, hype since CSI has been losing to Greys recently. Its darn good hype but I am sure Sara is coming back. We will only know for certain at the beginning of Season 8...

    I am officially going to go to my Youth group right now and make a total fool out of myself by wearing my CSI shirt. But I looove CSI, so it is sooo totally gunna be worth it.

    Cheers peoples!

    Grrr.. This site are not liking me right now! sidlewannabe, I am pming those pictures to you now. =)
     
  6. sidlewannabee

    sidlewannabee CSI Level One

    Joined:
    May 25, 2007
    Messages:
    908
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    I don't really think this is a spoiler so I will put it in a spoiler box, let me know if it isn't a spoiler.
    Episode 1 is called Hard Evidence, Episode 2 is called Aftermath, Episode 3 is called Epiphany, and episode 4 is called High Roller.
     
  7. wings23

    wings23 Witness

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    Being the SF freak that I am, normally I won't touch the little blue boxes, but I had my brother read it since you said you didn't think it was a spoiler, sidlewannabee. He said it was just the first few epi names for S8. Someone posted those up here not too long ago, so I don't think it's a spoiler. Are those confirmed epi names though?
     
  8. sidlewannabee

    sidlewannabee CSI Level One

    Joined:
    May 25, 2007
    Messages:
    908
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    Well I got the names off of imdb.com I trust that website a lot, it is very reliable. Here is the link http://www.imdb.com/title/tt0247082/episodes#season-8 . Thank you wings23. Those names don't really say if Sara will live or not. The definition for Aftermath is a result or consequence especially an unpleasant one. But, it could be a good one, so I don't know, I hope it points too a good result such as Sara living.
     
  9. saraXsullivan

    saraXsullivan CSI Level Two

    Joined:
    Jan 30, 2006
    Messages:
    1,877
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    I have a few thread names, they all revolve around the same subject though, so whichever one fits or something like that..

    Grissom, go put on a superman suit and save her!
    Grissom, be like Superman and save Her.
    Grissom has Superpowers and HE WILL save her.
    He'll put on tights and save her.

    Yeah.. I got the whole idea of SUPERMAN in my head. Cause I definitely think Grissom should steal Clark Kent's Superman outfit and totally just fly around and find Sara.

    .. So I watched Living Doll again the other day, and I started argueing with my twin sister. After they said 'generic stretch of desert', i'm like WAIT A MINUTE! So anyways, what I'm thinking is that well, Sure, it's a generic stretch of desert, but how many stretches of desert have a beat up, upside-down car on them? In season one, Grissom and Sara were flying around in a helicopter to find someone UNDERGROUND, would finding someone underneath a car be so difficult? If there wasn't any other evidence to use or anything, I'd totally get up in a helicopter and fly around until I found an upsite-down car.

    Unless Natalie decided to be freaky smart and started planting cars in deserts... then it wouldn't work...
     
  10. gsrLOVE

    gsrLOVE Pathologist

    Joined:
    Feb 20, 2007
    Messages:
    1,350
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    Woot, go me, I didn't even look in that tempting blue box. I feel so proud of myself. (Are spoilers really coming out this early!?)

    I can't even think of any good title names. :confused:
    She's a living doll
    Grissom loves Sara

    *shrugs* so plain.

    :lol: Guy's, I bought a blue Siamese Fighting Fish last night, and I named it Grissom. I can't wait to buy a bigger fish tank so I can get a girl and call it Sara. Does anyone else have any pets named either Grissom or Sara? :lol:
     
  11. Desertwind

    Desertwind Head of the Day Shift

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    19,261
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight


    THANK'S & YIPEE[​IMG] for the info. and I love the title The only one he's ever loved that should make the 'other ships' back off :D or at least take a 2nd look at what's reality, and what's with their delusional fantasies of other parings!

    [​IMG]
     
  12. eggbe4thechicken

    eggbe4thechicken Pathologist

    Joined:
    Nov 2, 2006
    Messages:
    1,252
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    ^ I nearly named my hamster Grissom, but my parents wouldn't let me, instead he's called Gus. :rolleyes: But in secret I call him Grissy of course. :lol: :rolleyes:

    Yep, I have no thread title ideas.

    Nope I didn't read the blue box.

    ...and this post is completely un-GSR related...but I have nothing to say, except I'm voting for Grissom has a Mustang in his Pants, because it's true.

    ...and no one listen to choco, she's evil, and twisted, and will mess with your mind. GO TEAM SO! :devil:

    :rolleyes:
    Ta-Ta

    ETA: Choco, a certain little box is full. :rolleyes:
     
  13. chocolate_bunnys

    chocolate_bunnys Police Officer

    Joined:
    Oct 13, 2006
    Messages:
    416
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    Jeez your insulting me 3 different places(and 2 different websites) at once!

    And if your telling them not to listen to me, your telling them to not listen to adz

    *hits egg with stick* a mustang is NOT a big car.

    ...:rolleyes: no comment...

    why dont i remember this? Hmmmm?

    GSRlove your icon is making my brain hurt. I dont get it. :lol:


    Shit. Sorry. Now is empty...enough.I have a PM hording problem. Although im not sre i want to get your PM.your just going to insult JD. :p

    Edit again:
    everyone: Adz says im on stage 4 of WPHS.
     
  14. Desertwind

    Desertwind Head of the Day Shift

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    19,261
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    These are great shots from "LEAVING LAS VEGAS" ;)

    I'LL MISS YOU

    DON'T GO[​IMG]
     
  15. eggbe4thechicken

    eggbe4thechicken Pathologist

    Joined:
    Nov 2, 2006
    Messages:
    1,252
    Likes Received:
    0
    Re: Grissom & Sara #28: To heart's and eyes' delight

    :devil: Exactly, she's most likely drunk. :rolleyes: :p

    Bigger than average. *cough*

    God I don't remember the blow job scene either! :eek: And that's coming from ME! :lol:

    I've thought of a bloody title!
    At least no one shot her!
    Well without the exclamation mark, that was just me being excited. :rolleyes: I shall explain though. In Ending Happy, you know how peeps were saying that the old dude was like how Griss would be in many years, well...someone shot his wife, and hence, at least no one shot Sara. :rolleyes: It was funnier in my head....

    Oh I remember the blow job scene now. :lol: The shrimp thing, of course. :lol: :rolleyes: Yeah, that was a knowing look. *sigh* She makes him happy. :)


    Eveyone, Choco actually said that he's semi-attractive. ;)

    Got another thread title!

    He feeds her shrimp :lol:

    As in from Ending Happy again "I feed you shrimp because I love you!" I love that guy, he seriously rocks. :lol: Let's hope Sara's not "doing boxer", eh? :lol: :eek:

    ETA: Sorry guys. *hangs head in shame* I might BE english, but can I speak the language, nope. :rolleyes: :( Does it make more sense now? *crosses fingers*
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page