CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caution!

Discussion in 'CSI: Miami' started by ThumpyG42, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carolyn_333

    Carolyn_333 Pathologist

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    2
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    I just thought of something...something BIG.
    I gotta share it...I just gotta share it or I'm gonna explode.
    In the season 5 episode INTERNAL AFFAIRS, at the beginning of the episode Natalia is driving one of the Hummers. These patrol cars come up behind her with their lights and sirens on. She yells in the Hummer "Go around!" Then a couple seconds later a voice comes over the loud speaker on the outside of the patrol car saying "CSI Boa Vista, pull over." When I first heard it, I thought it was Horatio but it turned out to be Jake. Then a few days ago when I was watching the episode INTERNAL AFFAIRS on tape, I had forgot that the voice belonged to Jake and once again I thought it was Horatio.
    MY POINT: That could've been Jake saying "I've got an officer down. Request medical assistance immediately." So maybe Horatio does get hurt and almost dies.
     
  2. that_girl1

    that_girl1 Coroner

    Joined:
    Mar 5, 2007
    Messages:
    2,045
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    yea tptb will probably leave us hanging or something at that part were there will probably be a lot of confusion
    IMO
     
  3. RedHot

    RedHot Witness

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    135
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Maybe H is the one that shots Jake or someone of his team, this time he makes an error, and he is calling for help. Don't know. Stupid idea of mine.

    Have you heard the music of the teaser, everytime you hear "It's all over for you" the image of Horatio appear...mmm makes me think.
     
  4. _____Skylar

    _____Skylar Lab Technician

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    652
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Somebody at TV.com settled this:

    There you have it.
     
  5. ilh214

    ilh214 Pathologist

    Joined:
    Feb 25, 2007
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    oh thats just creepy subliminial messages...not cool. i know he won't really die but i don't even want to think for a second that he could. i just want him injured, is that too much to ask?

    and of course they'll leave us hanging. 4 months of agony...thanks tptb.
     
  6. Carolyn_333

    Carolyn_333 Pathologist

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    2
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    In 27 minutes TV Guide channel is gonna have FINALE FEVER. Maybe it'll tell something. I'm gonna watch and record it. See if it tells anything about the season 5 season finale of CSI: Miami. Soon as I know, all of you will know.
    Promise.
     
  7. _____Skylar

    _____Skylar Lab Technician

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    652
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    I've already seen the TV Guide thing:

    1. There's gonna be a plane crash.

    2. Natalia comforts Ryan after he comes back.

    3. Emily saying that Calleigh is falling in love with Eric but Jake will be back. Jake's gonna kiss Calleigh and Eric is gonna see them and he'll be crushed.

    They don't really say anything concrete regarding who gets hurt. They imply Horatio's life will be in danger, but they also say, "of course, this is Horatio."
     
  8. vanillax

    vanillax Dead on Arrival

    Joined:
    May 3, 2007
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Do you know where I could watch it?
    Thanks.

    I'm getting more excited for the finale. :)
     
  9. Carolyn_333

    Carolyn_333 Pathologist

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    2
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    TV Guide channel. IF you get TV Guide channel.
    If not, you might try TV Guide Website See if it's on the website somewhere.
     
  10. vanillax

    vanillax Dead on Arrival

    Joined:
    May 3, 2007
    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Thanks Carolyn318 :)
     
  11. Carolyn_333

    Carolyn_333 Pathologist

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    2
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    You're Welcome. :D
    The exact quote: But this is Horatio. Just because his plane goes down doesn't mean the man has died.
     
  12. goldnhart

    goldnhart Rookie

    Joined:
    Oct 4, 2005
    Messages:
    272
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Natalia comforting Ryan? Ugh.
     
  13. Juma

    Juma Police Officer

    Joined:
    Dec 26, 2005
    Messages:
    311
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    well
    just in a FRIENDSHIP kind of way. Not in any sort of romantic entanglement kind of way. Which I think is good, since Ryan was less than forgiving when Natalia had that mole fiasco thing going on.
    :eek:


    Red soap opera alert! :mad: :mad:
    I don't like the new sopa opera miami. I want the old stuff back with police work and mystery whodunnit solving.
    ENOUGH SOAP ALREADY!
    What ever happened to asking Calleigh what happened?
    :mad: :mad: :confused: :confused:

    I'm going to write to Corey and complain about the new CSI: Soap .
     
  14. csimiamigirl

    csimiamigirl Hit and Run

    Joined:
    Mar 17, 2006
    Messages:
    71
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    does anybody know who the Officer down is i heard i think Horatio say it it in the promo for the srason finale or i couls be hearing things i didn't know if this was a spoiler so i wanted to make sure just in case it was
     
  15. Hcrazy

    Hcrazy Lab Technician

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    657
    Likes Received:
    0
    Re: CSI: Miami Season 5 **Spoiler Lab** #2-Proceed With Caut

    Ok I just watched the preview on u-tube again and they added some things. Hmmm? :eek: :eek: :eek:

    :eek: I think now that Calleigh may be in danger, someone and I am betting its the killer says "That's the one, the pretty blond! OMG!!! :eek: :eek: :eek: :lol:

    Then when Calleigh says, "You know I trust you with my life." She is not talking to Eric, Look at the shirt, its tan and Calleigh has black on. Who is she talking to Jake or Horatio :devil: I so hope! :rolleyes:

    So I did see Jake in the van with the perp but now i am wondering if Calleigh gets hurt in some way and that is Horatio calling for help. Hmmm??? :eek: :eek: :devil:

    I wonder about H getting hurt still? I need more spoilers i am losing my mind and can't wait for next week. :mad: :lol:

    These teasers are driving me Nucking Futs! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page